8 Mart 2017 Çarşamba

Golden Rose güzelleri...



Biraz da güzelleşelim değil mi ama kızlar :))  Ben günlük hayatımda, işe giderken de özel günlerde de makyaj yapmayı çok severim. Öyle çok ağır fondotenler bazlar pahalı malzemeler kullanmam. Kolay ulaşılabilecek uygun fiyatlı ürünleri kullanırım. Sizlerle de bunları paylaşmak istedim. Belki hoşunuza giden bişeyler olur...

Bu iki ürün Golden Rose markasına ait. Golden Rose son zamanlarda oldukça iyi bir atılım yaptı bence ve çok yuksek fiyatlı markaların muadili olabilecek ürünleri var. Örneğin Velvet Matte serisi rujlar... Bende 12 ve 16 renkleri var. Bugun göstermek istediğim 16 numara. Çok sıcak bir kahve. Mat ama kupkuru bir mat degil. Renk tonu bence her renk cilde uygun. Sürümü kolay, kalıcılıgi iyi ama yemek yediginizde tabi bi kısmını da yiyorsunuz :))



İlk fotoğraftaki kalem formunda olan ruj ise Golden Rose'un meşhur Crayon serisinden. O da pembe alt tonlu güzel sıcak bir gül kurusu. Beni oldukça şaşırtan ise gayet kalıcı oluşu. Günlük olarak çok rahat kullanılabilecek, ucu kalın olduğu için sürümü çok kolay ve bence beyaz tenlilere daha çok yakışabilecek bir kalem ruj.

Bir de bu markanın pembe tonlu normal dudak kalemini almıştım onu henüz kullanmadım ama ondan da umutluyum :) Yeni tavsiyelerde görüşmek üzere kızlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder