6 Mayıs 2017 Cumartesi

Nisan Yağmurlarının Bereketi...



Merhaba arkadaşlar...
Uzun bir süredir yazı paylaşamamıştım ama bugün beni çok heyecanlandıran bir olayı anlatıcam size. Belki içinizde uygulamak isteyen olur. Ne de olsa çocuk sahibi olabilme yolunda her şeyi gönülden dileyerek yapmamızda fayda var değil mi?
Bunu dün bir komşumdan tesadüfen öğrendim. Biliyorsunuz bahar mevsimini yaşıyoruz ve bolca yağmurlar yağıyor. Yağmur berekettir derlerdi de bugune kadar ben bu kadar dikkate almamışım. Belki de bilenler hemen anlamışlardır ama benim gibi daha önce duymamış olan bir kişi bile olsa belki ona bir şifa olur. Şimdi ne yapacağımıza gelelim:

Mayıs ayının 14üne kadar yağan yağmurlardan kabımızı dışarı koyup topluyoruz. 3 kglık yoğurt kovası olabilir mesela. Bu topladığımız yağmur suyuna, abdestimizi alıp;
 -70 defa Fatiha-i şerife, 
-70 defa İhlâs-ı şerif, 
-70 defa Felak suresini, 
-70 defa Nâs suresini, 
-70 defa Tesbih duasını okuyoruz.
Tesbih duası bilmeyenler için: SübhanAllahi vel-hamdüLillâhi ve lâ ilâhe illallâhü vâllahü ekber ve lâ havle velâ kuvvete illâ billâhil-aliyyıl-azîm
Sonra bu suyu 7 gün sabah akşam 1 bardak niyetlerimizi, şifa istediğimiz dertlerimize şifa dileyerek içiyoruz.
Eğer eşinize de içirmek isterseniz dafa fazla su toplayabilirsiniz. Aslında bu sırf çocuk isteyenler için değil her türlü fizyolojik ve psikolojik rahatsızlığa şifa olabilecek bir tarif. Yanlız çocuklara içirmenin bi sakıncası var mı onu bilemiyorum. 
Çocuk sahibi olabilmek için çok uğraşıyoruz arkadaşlar, bu yolda doğal olarak her şeyden medet umuyoruz. Ama sonuçta şifa Allahtan, verecek olan o. O yüzden ben temiz niyetimizle dua ederek bunu uygulamakta bir zarar görmüyorum. Hatta bugün bayağı yağış var ve ben birkaç saat önce kaplarımı dışarı koydum. 
Rabbim bizlerin de dualarını duyar inşallah. Eğer sormak istediğiniz bir şey olursa instagram dm`den ya da burdan sorabilirsiniz. Hadi bakalım deneyelim, olur da şifa olursa ya da bu yolla şifa bulan varsa nolur bana yazın, birbirimize umut olalım. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder