16 Ocak 2017 Pazartesi

İki Soru İki Cevap...


Selamlar...
Bugünkü yazım instagramda bana çok sık gelen iki sorunun cevabını vereceğim bir yazı olacak. Aslında ordan soran arkadaşlara cevap verdim ama burdan da yazayım istedim.

1. Soru: Neden bu blogda ve diğer hesaplarımda kendi ismimi kullanmıyorum da bi takma ad kullanıyorum?
- Arkadaşlar sebebi şu; benim bloğu açmamdaki sebep daha önce de sıklıkla belirttiğim gibi çok istediğim halde çocuk sahibi olamayışım ve bu süreçte geçirdiğim tedavileri, yaşadıklarımı ama en önemlisi de hissettiklerimi duygularımı sizlerle paylaşmaktı. Çünkü aynı şeyleri yaşayan çok kadın var ve paylaşmak, birbirimizin tecrübelerinden faydalanmak, önerilerde bulunmak çok iyi olur diye düşünmüştüm. Bunu yapabilmek için öncelikle kendi sağlık durumumdan, jinekolojik rahatsızlığımdan, nasıl bir tedavi gördüğümden ayrıntılı olarak bahsetmek gerekiyordu. Tabii ki bunların hiç biri ayıp şeyler değil ve sizi tanımayan insanlara tamamen tıbbi açıdan bunları anlatmak kolay ama yazacağınız hem tıbbi hem de duygusal durumunuzu sizin çok yakınınızdakilerin bileceğini düşünmek pek hoşuma gitmedi. Zaten çok yakın ailem ya da birkaç çok yakın dostum bunları biliyor. Ama ne bileyim çok samimi olmadığım arkadaşlarımın ya da mesela kırk yılda bir sohbet ettiğim  apartman komşularımın ya da iş arkadaşlarımın bu kadar özelimi bilmelerine gerek yok diye düşündüm. Sebebi sadece budur. Yazdıklarım yüzde yüz samimi ve gerçek şeyler. Asla içinde yalan, abartı, ekleme çıkarma yok. Yani almış bi takma ad, kafasına gör atıp tutuyor diye lütfen düşünmeyin. Ben öyle bi insan mıyım :))

2. Soru: Sürekli çocuk özleminizden, bu yolda yaşadıklarınızdan bahsediyorsunuz ve sırf bunlar üzerine blog açmışsınız. Bunalımda mısınız, bu kadar çok mu takıyorsunuz kafanıza?
- Arkadaşlar ben hayatta tanıyabileceğiniz en neşeli en pozitif insanlardan biriyim. Herşeyin iyi tarafından bakarım, eğlenceli bir tarafını bulmaya çalışırım. Son derece esprili olduğumu söyler etrafımdakiler. Evliliğimin hiç bir döneminde çocuğum olmadığı için bunalıma girmedim. Elbette çok üzüldüğüm çok ağladığım, bazen isyan ettiğim zamanlar oldu. Ama hep sabrettim, zamanı var demekki dedim. O yüzden nolur benim için üzülmeyin :) Bugün düşündüm bu yüzden. Madem kendimi anlatacak bir alanım var o zaman sadece bunları değil başka şeyler de paylaşmalıyım sizlerle. O yüzden en kısa sürede burda kategoriler oluşturup başka şeyler de paylaşıcam. Mesela ben bir makyaj delisiyim. Çok sık ağır makyajlar yapmasam da çok makyaj alışverişi yaparım. Ama pahalı şeyler almam hep uygun fiyatlı ürünlerim vardır. Sevdiğim tavsiye edebileceğim ürünleri sizlerle paylaşabilirim. Çok sevdiğim kitapları önerebilirim. Hatta öğretmen olduğum ve bu işin eğitimini aldığım için okul çağındaki çocukların gelişiminden, davranış şekillerinden bile bahsedebiliriz. Yani daha çok ve sık buralardayım artık.

Umarım samimiyetime inanmışsınızdır. Sormak istediğiniz bişey olursa burda, mailde, instagramda (@tombiliminko) dm'de her zaman beklerim. Birkaç arkadaşla sohbetimiz oldu ve anladım ki birbirimizden öğrenecek çok şeyimiz var. Hadi kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder