4 Ocak 2017 Çarşamba

Anne olmaya çalışma hikayem nasıl başladı...



Merhaba, ikinci yazımla sizinleyim.
Biraz kendimden bahsedicem bu yazımda. Ben şu anda 30lu yaşlarımın başındayım. Eşimle 6 yıldır evliyiz. İkimiz de iyi üniversitelerin güzel bölümlerinden mezun olarak meslek sahibi olduk. Birbirimizi çok severek evlendik. Yaklaşık 10 yıldır beraberiz. Hala da birbirimizi çok seviyoruz. 😊
Eşim evlenir evlenmez çocuğumuz olsun isterdi hep, bense biraz beklemek isterdim. O yüzden bir 6ay kadar direndim. Sonra ben de tamam dedim. Bir ay geçti olmadı, iki ay geçti olmadı, üç ay geçti olmadı, dört beş altı derken bir seneyi bitirdik. Nasılsa olacak diye ben çok umursamadım. Evlenmeden önce bazı akrabalarım bana keşke evlenmeden biraz kilo versen, böyle çocuğun olmaz derdi. Ama ben hiç umursamadım. Benim kesin çocuğum olurdu, öyle bi sorun yaşamazdım. Nedense hiç umudumu kaybetmedim.

Sonra bir doktora gittik. Bi probleminiz yok acele etmeyin olur dedi. Baktık olmuyor başka doktora gittik, rahim duvarın kalın dedi ama çok önemli değil böyle de çocuğun olur dedi, yine olmadı. Başka bir doktor polikistikover var dedi zayıflaman lazım böyle olmaz dedi. Başka doktor o kalınlığı kazımak lazım dedi. İnternetten araştırdım baktım zor bişey tabi ben hemen başka doktora... O da demez mi örnek alıp patolojiye gönderelim gerekirse tüm rahmi alabiliriz! Ben şok tabii... Her şey gittikçe kötüye gitmeye başlamıştı. Bu arada diyet yapıyordum. Kilo verip alıyordum tekrar. Son diyete başladığımda 120kg'dım. 105'e düştüm ama yine beceremedim 110a çıktım. Sonunda bıraktım doktor doktor gezmeyi. Ne olursa olsun, işin içinden çıkamıycam artık dedim.
Bu sırada bir arkadaş aracılığıyla bir profla tanıştık. O da yaptı bazı tahliller. Hepsi sorunsuz çıktı. Ama kalınlığım çok ilerlemişti bu arada. Hamile olmayan normal bir kadında 4-10mm olması gerekirken benimki 30mm'ydi. Bir ilaç tedavisine başladı hemen. İki ayin sonunda benim duvar kalınlığım 6mm'ye düştü. Mucize gibiydi! Bir sürü doktor değişik şeyler söylemişken, bazıları bu kiloyla tedavi olma  kilo ver derken, umudum biterken sadece bir ilaçla her şey normale dönmüştü. İlacın adını haliyle söyleyemem, çünkü bana iyi gelen bir ilaç size iyi gelmeyebilir, daha kötü sonuçlar doğurabilir. Siz yine de doktorunuzun dediğini yapın.
Bu dönemde doktor öyle önemli ki, tamam zaten biz de farkındayız kilolu olduğumuzun, biz de biliyoruz kilolu hamilelik çok zor. Ama insanın psikolojisiyle oynamak bu kadar kolay olmamalı bence.
Neyse, artık sorun kalmadığına göre bikaç ay bekleyelim bakalım kendiliğinden gebelik olur belki dedi doktorum. Ama olmadı. Şimdi bebek için birtakım tedavilere başlama zamanıydı... Zorlu bir süreç bizi bekliyordu...

Devam eden süreci anlatmaya devam edicem. Lütfen takipte kalın ve sizin de başınızdan geçen süreç benimkine benziyorsa ya da başka şeyler yaşadıysanız, yorumlarınızı lütfen bırakın. Bana ulaşmak isterseniz iletişim adresimden mail de atabilirsiniz. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder